Ipad vs Kindle! Episodul 1 – doc scanate/xeroxate


Se ia Kindle Amazon achizitionat de sotia mea si Ipad-ul meu.

In acest episod vom viziona documente .pdf scanate sau xeroxate.

Modul de incarcare:

Ele sunt transferate in ipad fie prin intermediul mailului de unde se salveaza in Ibooks fie din calculator prin Itunes.

La kindle ele se transfera fie prin USB fie prin adresa de mail pe care ti-o furnizeaza Amazon.

Rezultatul vorbeste de la sine:

Opinia mea: invingator detasat Ipad

Episodul urmator: o carte descarcata de pe Amazon atat pe kindle cat si pe Ipad prin aplicatia dedicata „kindle”

3 Responses to “Ipad vs Kindle! Episodul 1 – doc scanate/xeroxate”


  1. 1 Melcu Viclean 04/01/2011 la 16:13

    Cum naiba compari mere cu pere ? Kindle este pentru CITITUL
    DE CARTI, iPadul este ca un laptop dar (mult) mai impotent, cum
    dracu te-ai gandit tu sa le compari ? Citeste vreo 20 de carti pe
    iPad, si pe urma putem compara ceva cum ar fi cititul cartilor pe
    cele 2 dispozitive. eu zic sa te mai gandesti la motivele pentru
    care ai scris mizeria asta.

    • 2 Bogdan 04/01/2011 la 18:08

      Nu stiu daca ai citit atent, dar era vorba de episodul 1, iar la final am scris ca vor urma si alte episoade.
      Pentru linistea ta, voi mentiona si avantajele unui Kindle, pentru ca sunt.
      Cat priveste comparatia ta (Ipad = laptop), as putea si eu sa-ti raspund in stilul tau, dar nu o fac.Iti recomand insa sa incerci cateva zile un Ipad si iti vei da seama ca nu este impotent pentru scopul pentru care a fost el creat.
      Nu am citit inca 20 de carti pe Ipad dar vreo 3 tot am terminat cu succes pana acum. Recunosc ca ma fura internetul repede si renunt la citit, comparativ cu nevasta-mea care baga carti de rupe pe kindle.
      Si daca ai curiozitatea sa mai citesti blogul, o sa vezi ca am mai facut un review la un al e-reader pe care l-am avut in casa (Irivery). Prin urmare, cand ma apuc de scris ceva, scriu in cunostinta de cauza si numai despre lucruri pe care le-am cumparat eu si le-am si folosit, si nu scriu despre lucruri pe care le-am avut in teste 2-3 zile.

  2. 3 Melcu Viclean 09/03/2011 la 13:44

    OK 🙂
    are si prietena un IRIVER, kindle/iriver sunt DOAR pentru citit, restul functiilor pot foarte bine sa dispara fara sa ciunteasca din functionalitate ceva, (ca si majoritatea camerelor foto de pe telefoane:P), in cazul cititului asidiuu conteaza confortul ochilor si usurinta in folosire, …din ce am observat eu eINK (edt) e mai potrivit pentru citit de cursa lunga comparativ cu ecranul lcd/tft/led …etc. PUNCT. Si cu asta am cam terminat orice comparativ.

    ipad ? …imi place de apple ca da tonul la design, dar la ce mizerii de componente baga in el si ce poti sa faci efectiv cu un ipad….ma lasa rece, nu mai pomenesc nimic de pretul obscen, de faptul ca nu app store gasesti numai mizerii, ca nu are un rahat de usb, ca majoritatea aplicatiilor FOLOSITOARE sunt pentru windows si au nevoie de o tastatura decenta si ca toate jocurile care merita jucate …ghici ce, au nevoie de tastatura si windows…. a da, sa stai pe net e ok …aproximativ …si merita o caruta de bani, parerea mea sincera e ca ipadul e pentru femei care oricum nu prea folosc laptopul ca unealta de productivitate/jocuri si sunt unele care tasteaza si cu un deget, deci pentru ele nu o sa fie nici o diferenta.


Lasă un răspuns

