Microsim Ipad 3G- Orange


Azi am fost in Plaza la Orange store sa-i intreb cand primesc microsim-uri pentru Ipad, desi citiesem ieri o stire care spunea ca apar luna viitoare.

La magazin am aflat ca de fapt azi dimineata au primit primele microsim-uri la abonamente de 8 Euro si 12 Euro cu valabilitate un an.

L-am rugat sa mi le arate si mi-a scos dintr-un sertar sim-urile. Cand ma uit la ele, pe unele scria si prepaid. Ii spun omului sa-mi dea un prepaid.

Raspunsul lui, m-a lasat fara replica – ” astea nu merg” !!! Am vrut sa-i spun sa-l cheme pe managerul magazinului, dar m-am uitat pe badge si am vazut ca eu cu el vorbeam.

Cum nu aveam originalul contractului , am plecat cu coada intre picioare…Pe drum, m-a macinat intrebarea….de ce a primit microsim-uri prepaid daca nu merg? 

Raspunsul: pentru ca suntem Descultii Europei!!! 🙂

2 Responses to “Microsim Ipad 3G- Orange”


  1. 1 Oana 13/12/2010 la 10:39

    :)) foarte tare postarea, am ras de una singura :)) dar cat naiba mai costa in ziua de azi un ipad? am gaist pe net http://www.smartbuy.ro/laptopuri/apple-ipad-32gb-wifi-3g~3023639.html insa tot scump pare… la astia la Orange or avea? mercy

  2. 2 Bogdan 13/12/2010 la 13:23

    vezi ca le-au ieftinit la Emag…erau sub 2000 Ron.
    Sau daca nu te intereseaza factura, gasesti mai ieftine pe OKAZII.


Lasă un răspuns

