iphone ios 4


Azi dimineata la prima ora am facut update la ios 4 la iphone 3 GS.

Asteptam de foarte mult timp acest update si in special multitasking.

am fost foarte incantat de noile facilitati oferite de ios 4, in special multitasking , dictionar si zoom digital pt camera foto.

Pentru cei care vor sa vada noile facilitati ios 4 le recomand sa acceseze aici.

Tot azi a aparut si jailbreak si unlock pentru 3 g. Mai multe detalii aici sau aici .

Vreau sa spun ca de mult nu m-am declarat mai satisfacut ca la releas-ul de azi.In sfarsit Jobs a facut un lucru util. Chiar daca nu am iphone 4, 3gs-ul meu merge super ok pe Ios 4.

Azi am descarcat ibooks si am citit si prima carte. Astept sa=mi vina si Ipad-ul cadou de ziua mea de la colegi sa citesc si prima carte pe ipad, moment in care voi scoate la vanzare irivery-ul cumparat de craciun 🙂 .

Inca odata, Jobs a facut o treaba super buna cu releas-ul din 21.06. Totusi nu m-a convins inca sa trec de la windows la mac.

Update 1: azi am avut primele probleme cu ios 4. 😦 , respectiv telefonul are lag daca ai multe aplicatii in multitasking si pentru prima oara doua aplicatii mi s-au inchis brusc in timp ce le foloseam (hotnews si accuwether)

0 Responses to “iphone ios 4”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

