Rep Dominicana – locuri de vizitat si …vitamina – Episodul 1


Odata ajunsi in Dominicana, va doriti doua lucruri:

– sa va prajiti la soare in timp ce serviti o vitamina

– sa faceti excursii pe continent si sa serviti vitamina

Azi, tratam primul lucru si anume prajitul la soare.

Acest lucru se poate face doar in complexele all inclusive. Eu am fost in Boca Chica, oras care are si plaja publica. Am vazut-o de pe mare dar nu mi-as fi dorit sa stau acolo la plaja.

Locurile sunt extraordinare iar peisajele de vis.

Dominicana

In apa gasiti tot felul de animale marine

3 Responses to “Rep Dominicana – locuri de vizitat si …vitamina – Episodul 1”


  1. 1 vala 28/02/2010 la 08:37

    poze cu nemo nu ai ?

    la pestisor ma refer desigur …

  2. 2 Bogdan 28/02/2010 la 16:56

    cu nemo nu….dar daca vrei am cu moby dick 🙂

  3. 3 plano10 05/03/2010 la 00:11

    Hei…au ramas cititorii nevitaminizati!
    Nu schimbi meniul?


Lasă un răspuns

