Iarna nu-i ca vara


Imi spunea astazi cineva care tocmai s-a intors din Berlin ca si acolo e blocat tot orasul de zapada si ca doar arterele principale sunt degajate. Si chiar spunea ceva de genul ca el nu-i mai injura pe edilii din Romania ca a vazut ca si in Germania e la fel.

Oare?

Il auzeam astazi pe Oprescu ca recomanda sa nu mergem cu masinile personale la serviciu dimineata ca sa poata ei sa bage plugurile . Ca alternativa la masina personala mi se ofera transportul in comun…

Ok…Sa vedem…

Eu stau in afara Bucurestiului si in conditii normale fac 10 minute pana la intrare in oras.. Ca sa ajung la o strada asfaltata trebuie sa trec pe un drum pietruit de 1 km, care trece printr-un camp deschis…Ca sa va faceti o idee, astazi dupa ce a trecut unul cu o lama, la 3 ore drumul era impracticabil din nou din cauza viscolului.Sa revenim….

Sa presupunem ca eu reusesc sa ajung la strada….si de acolo nu am optiune…nu am autobuz, nu am taxi…am doar o statie de tren, unde vin trenuri personale, daca nu cumva sunt si alea blocate…

Asadar diferenta majora intre Berlin(sau orice alt oras din lumea asta)  si Bucuresti este ca ei au transport in comun…Noi nu avem….Daca te pune dracu sa iti iei casa in afara orasului esti mort….nu ai un tren normal, un autobuz normal  sau o alta legatura cu orasul…singura posibilitate pe care o ai e masina personala…

Asadar, cum sa nu0i injuri pe edili….cand ei promit sosele suspendate si in schim iti ofera sosele infundate….

2 Responses to “Iarna nu-i ca vara”



Lasă un răspuns

