Supriza la Emag!


Azi am fost sa-mi ridic de la emag un ebook reader Irivery Story.

Vreau sa spun ca am ramas surprins de modul foarte eficient in care sunt baietii organizati in showroom.
Cand am intrat si am vazut coada unde asteptau minim 40 persoane, am zis ca dupa 2 ore mai ies din magazin…

Dar nu a fost asa…in mai putin de 15 minute eram inapoi in masina.

Motivul pentru care am lasat pe ultima zi acest cadou a fost ca ma asteptam ca romanii sa fie afectati de criza si sa nu mai cumpere asa multa aparatura electrocasnica. Cand colo stupoare, toata lumea cumpara TV-uri, laptopuri, calculatoare si tot felul de alte prostii.(ceea ce e un lucru bun fie vorba intre noi)

Revenind la subiect, o minte luminata, a eficientizat fluxurile pana la ultimul detaliu.

La etaj, a montat 7 casierii unde nu sunt mai mult de 3-4 persoane la coada.

La parter este punctul de livrare a marfii…Azi era o coada imensa acolo…In schimb erau 10-12 baietasi care bobinau de zor si care intr-un mod miraculos reuseau sa te expedieze rapid…

In fine, bravo lor.. Mi-au placut…O chestie asemanatoare cu „managementul cozilor” am mai vazut doar la americani care sunt bolnavi cu statul la cozi.

o sa revin si cu un review la ereader dupa ce desface nevasta cadou. 🙂

Update: azi ma sui in avion pt 12 ore. O sa am tot timpul sa fac review la e-reader. Peste o saptamana cand ma intorc in Europa (sper) o sa postez si review-ul promis.

1 Response to “Supriza la Emag!”


  1. 1 mormaila 03/01/2010 la 18:32

    am ajuns pe site-ul tau dupa ce am citit despre noua ta „achizitie”…
    asa ca hai cu review-ul ala odata:)


Lasă un răspuns

