Episodul 23! Basescu, Gioana: Am castigat


Azi romanii au votat…Eu nu!!!

Gustul pe care il am acum este unul de speranta de normalitate. Voturile se pare ca au fost impartite intre cei doi candidati.

Oarecum am un sentimant de deja vu!

Este ora 20.30 si exit poll-urile arata castigator Gioana.Totusi, Basescu isi proclameaza castigarea alegerilor.

Avand in vedere ca are experienta alegerilor din 2004, inclin sa-i dau dreptate.

Mai ales ca in mod cu totul ciudat, acum 7 minute,  Gusa a plecat val vartej din emisiunea de la Antena 3.

Repet…ma lasa rece cine va castiga… pentru mine ambii sunt „ZERO” .

Tot ce-mi doresc insa, este sa fie normalitate….indiferent cine va castiga, eu doresc sa nu fie manifestatii si contra manifestatii, sa avem un guvern ales, sa se ia masurile anticriza…

Imi doresc, reducerea aparatului bugetar, eficentizarea acestuia, mentinerea impozitului unic, reducerea interventionismului statal in mediul privat si un prim ministru care sa aiba coaie sa-l futa in gura pe presedinte oricand vrea el.

3 Responses to “Episodul 23! Basescu, Gioana: Am castigat”


  1. 1 vala 06/12/2009 la 23:16

    poate gusa doar avea vezica slaba si aflase ca era liber la …wcu

    • 2 Bogdan 07/12/2009 la 10:51

      aseara sigur nu o avea slaba…azi , s-ar putea sa treaca pe la doctor sa-i maseze un pic prostata, ca 5 ani de acum incolo o sa si-o tot ia prin zona aia…


  1. 1 Episodul 24! Vot de blam « Bogdan's Blog Trackback pe 07/12/2009 la 13:09

Lasă un răspuns

