Episodul 16! Demagogia si curentul anti Basescu


Sunt oripilat…

De duminica, am impresia ca toata lumea e nebuna…Parca toata lumea s-a reincarnat peste noapte in mii de Basescu si mii de Geoana …

Al meu tata, m-a futut toata ziua la cap sa ma duc sa votez cu Geoana…Seara, suparat ca nici el nu a apucat sa voteze din cauza aglomeratiei, s-a apucat sa-mi convinga bona si nevasta ca trebuie sa voteze impotriva lui Basescu in turul II. M-a pus dracu sa-i spun sa fie putin mai temperat si sa respecte dreptul fiecaruia de a lua o decizie, inclusiv dreptul meu de a nu vota…A inceput sa tipe la mine, mai sa-mi trezeasca copilul, ca sunt iresponsabil, ca cel mai bine pentru tara e sa iasa Geoana…I-am spus ca din punctul meu de vedere, eu nu pot sa ma duc sa votez pe cineva care imi va injumatati salariul si ca mai bine si pentru el si pentru restul familiei ar fi ca salariul meu sa ramana acelasi….

Luni, la serviciu, 3 colege au inceput sa discute cat de rau o sa ne fie cu BaseSecu sau cu Gioana…Pana aici totul normal…Anormal a fost cand au inceput toate sa o combata pe cea care tinea cu Geoana si sa-i spuna cat e de proasta ca tine cu comunistii…Le-am trimis sa se aeriseasca putin si le-am cerut ca atunci cand se intorc sa-si vada de treaba lor si politica sa o discute acasa…

La televizor, toti anal -istii au pus tunurile pe BaseSecu si ne explica cum trebuie tara sa se mobilizeze sa scape tara de dictator…As fi vrut sa schimb programul, dar trebuia sa tin cont de dorinta majoritatii care dorea sa fie informata pentru a se decide cu cine voteaza la turul II.

Intrebari:

Oare sa fie ei de vina sau eu sunt cel care are nevoie de consult?

Ce dracu i-a apucat pe toti de li s-a pus pata pe BaseSecu?

Chiar sa fie el sursa tuturor relelor care se intampla la noi?

Chiar credeti ca daca iese Geoana o sa va fie mai bine?

Chiar nu va simtiti manipulati?

8 Responses to “Episodul 16! Demagogia si curentul anti Basescu”


  1. 1 vala 23/11/2009 la 22:41

    acuma e randul lu’ basescu sa fie de vina
    randu’ lu’ geoana e in 2014 … ( daca va castiga acum )

    cu alte cuvinte asa’i frumos … sa stam la rand sa nu ne bagam in fata …

    in rest : DA … suntem manipulati … adica e cineva cu mana la … noastra …

  2. 2 Bogdan 23/11/2009 la 22:48

    corecta remarca…parca vad ca daca iese Geoana, in 2 luni de zile o sa apara unii cu regrete tardive genul „ce bine ne era pe vremea lui Base”

  3. 3 Radoi 24/11/2009 la 14:11

    Si care ar fi solutia pentru a iesi din dilema Geoana sau Basescu?
    O solutie care are in vedere ca presedintele trebuie sa respecte o fise a postului; nu i se cere sa rezolve singur toate problemele Romaniei si, in consecinta, nu i se pot imputa decat nerealizarile specifice functiei.
    In cazul lui Basescu slaba reprezentare a Romaniei pe plan extern si incapacitatea de a modera intre institutiile statului.
    Nu se cere o iesire grabnica din blocajul institutional in care Basescu a afundat Romania?

    • 4 Bogdan 24/11/2009 la 14:51

      Bine ati venit d-le Radoi pe blog. Ciudat ca aveti aceeasi adresa de IP cu a mea…Ma duc sa dau un telefon la firma de paza 🙂

  4. 5 cristian 25/11/2009 la 12:38

    PNL va fi primul care v-a regreta alegerea facuta. Pai te pui cu Vanghelie,Hrebenciuc,Nastase si Ilici? Crezi ca lor nu le este foame? Saracul domnul Johanis o sa intre in istorie drept premierul cel mai dorit dar niciodata numit.
    Basescu asa cu defectele lui a facut un lucru corect, confirmat de romani, si a schimbat istoria Romaniei cu ajutorul referendumului. Eu sunt pentru o mana forte (dictatoriala dupa parerea unora) decat pentru un „prostanac” manipulabil.

    • 6 Bogdan 25/11/2009 la 13:21

      total de acord cu PNL-ul…De altfel am si scris un post despre disparitia lor.

      Cu privire la ce a facut Basescu cu referendumul, te inseli…Nu a schimbat nimic si nici nu o sa se schimbe ceva…Referendumul a avut rol de manipulare si campanie electorala…Efecte juridice , zero…Ca sa modifici Constitutia, legea de initiere trebuie aprobata de 2/3 din parlament. Dupa aprobarea Parlamentului se cere din nou un referendum pentru ratificarea de catre popor. Daca tu-i vezi pe parlamentari sa-si taie craca de sub picioare, te inseli….

  5. 7 cristian 25/11/2009 la 13:53

    @bogdan
    Intradevar acest referendum nu va aduce in mod direct un parlament unicameral si maxim 300 de parlamentari asa cum ai spus si tu decizia apartine parlamentulu dar acum nu pot sa mai amane decizia exprimata de romani la referendum. Fara acest referendum chiar ca nu am fi avut niciodata parlament unicameral si maxim 300 parlamentari.

  6. 8 Radoi 26/11/2009 la 19:00

    Reportaj despre referendum

    Reporter; De ce ati votat la referendum pentru parlament unicameral?
    Votant: Pai asa vrea presedintele Basescu…Ceee… credeti ca nu stiu ce e unicameral?
    Reporter: As fi curios….
    Votant:Sa-i bage pe toti daputatii intr-o camera a Palatului si restul camerelor sa ni le dea noua… POPORULUI.
    Reporter: 🙂 🙂 🙂 😦


Lasă un răspuns

