Barometrul saraciei


Am locuit vreo 3 ani langa Piata 1 Mai. In piata era amenajata o shaormerie unde ma mai opream noaptea cand veneam dupa o betie. Erau mereu 4-5 persoane care stateau la coada dar era ceva acceptabil…

Aseara, fiind in tranzit spre centru si trecand pe acolo pe la ora 21.00 am ramas cu gura cascata…Coada de 30 de persoane…Mai aveau putin si ieseau in strada…

Noaptea cand ne-am intors spre casa, iar am vazut coada de 15 persoane…

Azi, mergand cu ala micu in parc, coada de 30 persoane…Culmea este ca, s-a mai deschis o shaormerie la 10 metri de prima si azi am vazut ca si acolo stateau 10 persoane…

WTF…. Chiar asa bucatar de exceptie au astia acolo sau este vorba de un nou trend???

Parerea mea este ca oamenii nu mai au bani sa mearga la restaurante si atunci isi invita prietena, nevasta, amicii la o shaorma…La o masa la un restaurant ar fi cheltuit minim 300/persoana . Asa la o shaorma cu 100/persoana rezolva atat mancarea cat si o bautura…

Asadar, semne rele anul are….si fereasca sfantul ca in 2010 oamenii sa nu mai aiba bani nici macar de o shaorma…

 

0 Responses to “Barometrul saraciei”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

