Criza si Seriozitatea la Rromani!


Citesc in toate ziarele ca este criza si ca Rromania si rromanii sunt afectati de criza si ca nu-si gasesc locuri de munca…

Insa, mie realitatea mi-a aratat cu totul si cu totul altceva…

1.Dupa un anunt in ziar si cateva interviuri, am selectat o persoana care sa se ocupe de administrarea complexului in care locuim.Salariul bunicel, zic eu… Am batut palma si azi urma sa inceapa treaba…Saptamana trecuta mi-a confirmat de doua ori ca vine…Azi…pauza…Nu mai raspunde nici la telefon…

2. Dupa cateva incercari esuate de a gasi o bona la copil fara implicarea unei companii specilizate de recurtare, consiliul de familie a decis sa incercam si aceasta cale si sa nu ne mai zgarcim la comisionul agentiei. Onor nevasta s-a prezentat la interviuri, a identificat o bona care respecta pretentiile noastra, am batut palma cu ea si am platit comisionul la agentie (destul de maricel, dar de…ce nu faci pentru siguranta copilului). Ieri trebuia sa inceapa treaba….La 19.30 s-a prezentat nevasta in fata casei bonei sa o ridice, dupa ce la ora 17.00 confirmasera pe telefon ora la care urma sa se realizeze intalnirea…La 19.30 cand a ajuns acolo…surpriza…Femeia s-a razgandit si nu mai vine…Azi sunam la agentie si ala de acolo ne spune ca nu ne mai da niciun ban inapoi.

Asadar, ce intelegem noi de aici…

Ca romanul nu-i prost destul daca nu e si fudul…Ce daca nu au ce manca, ce daca nu au serviciu, ce daca nu are cu ce sa-si plateasca intretinerea…Ei tin coada pe sus si tin neaparat sa te incurce atunci cand le oferi sansa sa munceasca…Halal mentalitate. Halal popor de desculti si fara caracter…

0 Responses to “Criza si Seriozitatea la Rromani!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

