Ateul din mine!


Ateul din mine s-a simtit satisfacut de articolul referitor la condamnarea Italiei de catre CEDO pentru prezenta crucifixelor in scolile publice. 

Aceasta stire ma multumeste nu numai pentru ca aceste simboluri sunt interzise in scoli.  (Sa fim seriosi..dupa 2-3 zile nici nu mai observi acele crucifixuri pe perete). Ma multumeste pentru simplul fapt ca sunt convins ca daca in programa scolara a fiului meu va exista ca materie obligatorie religia, eu voi avea sanse de reusita sa combat o astfel de practica.

Multumirea este adusa si de faptul ca in sfarsit  exista o hotarare care respecta principiul dreptului la liberul arbitru si la libertatea de convingere. Aceasta hotarare restrange si condamna drepturile bisericii crestine (ortodoxe si catolice) de a interveni prin metode, mijloace si actiuni subversive  in scopul atragerii cat mai multor adepti chiar de pe bancile scolii.

Sunt de parere ca s-a ajuns aici, numai si numai datorita bisercii (institutia) care in decursul timpului fie si-a impus ideile prin forta si negarea adevarului (inchizitia) , fie prin inventarea unor razboaie religioase, fie prin atitudinea slujitorilor domnului care-si permit sa faca/practice tot ce este interzis in Biblie.   

Aceasta institutie a bisericii care are ca unic scop controlul maselor, are grija sa se autodistruga pe zi ce trece,  prin coruperea increderii enoriasilor, prin implicarea in politic, prin orgii sexuale, crime sau practici imorale.

A nu se crea confuzia si sa ajungeti la concluzia ca eu am ceva impotriva Bibiliei. Nu …Consider Biblia ca o carte plina de principii sanatoase care ascunde anumite adevaruri istorice, pe care cei care au acces la mai multe informatii pot sa le descifreze cu usurinta. Cu siguranta ca nu voi denigra, desconsidera sau lua in deradere pe cei care cred in El.

 Cu siguranta ca eu voi fi cel care ii va pune in mana Bibilia fiului meu si il voi ruga sa o citeasca. Cu siguranta ca o voi lasa pe sotia mea sa mearga cu el biserica si chiar o voi acompania si eu daca asta o sa-mi ceara el…

Dar, cu siguranta ca in momentul in care fiul meu va spune ca nu vrea sa mearga la biserica pentru tot felul de impartasanii, ceremonii, donatii, eu voi fi cel care ma voi asigura ca acest drept ii este respectat si nu va fi abuzat.

Cu siguranta ca in momentul in care copilul meu va alege sa nu participe la cursurile optionale de religie, eu voi fi acela care voi lupta ca el sa nu fie marginalizat de profesori pentru ca a avut curajul sa ia o astfel de decizie….

 

 

 

2 Responses to “Ateul din mine!”


  1. 1 analitix 03/11/2009 la 21:25

    In calitatea mea de crestin, sustin si eu ideea ta de a se interzice propaganda religioasa in scoli si prin diverse manipulari ale bisericii.
    Eu vad credinta cu totul altfel decat se practica in zilele noastre. Doar tiranii au supusi prin amenintari si pedepse…iar eu nu cred ca Dumnezeu e un tiran…

  2. 2 noe 03/11/2009 la 22:38

    si goa’uld-sii mai au supusi prin amenintari si pedepse … sau astia’s doar in filme …


Lasă un răspuns

