HORNBACH – de ce gasesti mereu ceva de facut la ei?


Pai normal ca o sa gasesti mereu ceva de facut…au gasit modalitatea perfecta sa ma faca sa ma duc le ei in magazin saptamanal…

Cum? foarte simplu…

acum cateva luni mi-am luat niste glafuri pentru geamuri…culoarea mahon…Orice magazin normal iti ofera la aceste glafuri si capetele de glafuri….Hornbach iti ofera doar capete de glaf partea dreapta…cand intrebi de cele pentru partea stanga iti spun ca e o incurcatura la furnizor, ca ei comanda de stanga si furnizorul, tampitul, trimite tot de dreapta…Si uite asa am fost rugat frumos sa revin peste doua saptamani cand sigur o sa gasesc capete de stanga…

Prima oara am inghitit scuza…..

Dupa doua saptamani, m-am prezentat in magazin sa-mi iau capetele de glaf ca sa termin de aranjat casa…Surpriza …Furnizorul iar a gresit si a trimis de dreapta…”mai treceti saptamana viitoare”

Mai sa fie….Uite asa, vizitez magazinul ala in fiecare sfarsit de saptamana sa iau capete de glaf stanga culoarea mahon…

Si cum tot ajung la capatul Bucurestiului, mai cumpar cate ceva….niste pamant, o floare, niste ingrasamant, un bec, o scula, un cablu, niste mufe, o vopsea, niste perne, etc….Si uite asa au trecut 2 luni si 3 saptamani de cand trebuia sa-mi montez glafurile si nu am putut ca nu au capace de stanga….M-am uitat azi pe extrasul de cont si am calculat ca in acest timp am cumparat din magazin de la ei de aprox 5000 Ron, dar capetele de glaf tot nu le-am luat…

Frumoasa modalitate de a-mi scoate banii din buzunar…

Totusi cred ca nesimtirea are limitele ei…

Nesimtitilor….daca aveti la vanzare glaf culoare mahon, sunteti obligati sa-l vindeti cu tot cu capace de stanga si dreapta…Hornbach trezeste-te….lasa scuzele cu furnizorii…fa putina ordine printre romanasii care comanda marfa….

Traim in Romania si vad ca prostia se ia si la nemti….

1 Response to “HORNBACH – de ce gasesti mereu ceva de facut la ei?”


  1. 1 analitix 29/10/2009 la 22:58

    Nu te mai chinui sa-i certi pe romanasi…ideile astea vin chiar de la nemti…
    nu ai vazut la Metro ca nu prea gasesti case libere? Eu nu tin minte macar o data sa ma fi dus si sa gasesc o casa goala. tot timpul mai stai 3-5 minute la coada. Iti mai amintesti si tu de una…alta…
    oricum…eu sunt mai smecher. m-am prins de faza, asa ca nu ma intorc in magazin atunci pe loc…revin a doua zi…ce credeau ca sunt mai fraier? 🙂


Lasă un răspuns

