Episodul 8 – Tinerii PDL-isti


Sambata am fost la ziua unui bun amic, al carui defect este ca este membru activ PDL.

La fel ca si anul trecut cand am facut-o cu ou si otet pe adevarata prima doamna a tarii – candidata la sectorul 6, dupa cateva pahare de tarie, m-am apucat sa-i cert pe PDL-istii prezenti acolo…

Adevarul ca au si cautat-o cu lumanarea… Unul care fusese prezent si anul trecut la aceeasi sarbatoare, m-a zgandarit rau de tot spunandu-mi ca eu nu fac parte din targhetul lor de votanti.

Intrebarea logica pe care am pus-o a fost: de ce?

Raspunsul m-a lasat fara replica pentru ca nu stiam daca face misto de mine sau asta e adevarul. Azi, la doua zile rememorand discutiile impreuna cu nevasta-mea, am realizat ca raspunsul era sincer.

Asadar raspunsul a fost: nu faci parte din targhetul de votanti pentru ca esti din categoria celor indecisi politic dar inteligenti, cu realizari personale si profesionale fara ajutor politic si al carui unic interes este sa plateasca cat mai putine impozite la stat.

Asadar, am rasuflat usurat pentru ca am scapat de o problema…PDL-ul nu-mi vrea votul….

Daca eu nu fac parte din targhetul PDL-istilor, se nasc doua intrebari:

– ce partid ma are pe mine ca targhet?

– cum ar putea pe mine sa ma convinga pe mine sa- i votez?

Un calcul facut de mine arata ca in Romania exista 40% din populatia  cu drept de vot care este indecisa politic si care nu iese la vot.

Prin urmare, un partid sau un candidat care ar reusi sa-i convinga pe acestia sa iasa la vot si mai ales sa-l voteze, ar castiga detasat alegerile.

Intrebarea este, de ce sunt incapabili sa faca acest lucru?

0 Responses to “Episodul 8 – Tinerii PDL-isti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

