Felicitari Echipei de Fotbal a Romaniei


Pe vremuri demult apuse vedeam in ziare urmatoarele: „Doresc sa felicit echipa de fotbal a romaniei pentru meciul excelent facut in fata reprezentativei Serbiei, pentru forta si daruirea de care au dat dovada in realizarea”sucesurilor” marete, ducand numele patriei pe inalte si glorioase culmi.”

In zilele noastre, ma intreb daca poate exista rusine mai mare ca aceea pe care o traim acum respectiv ca intr-o grupa ca a noastra sa ne batem pentru ultimul loc cu Insulele Feroe.

Am avut 11 jucatori maini moarte pe teren in frunte cu vedeta Mutu.

La un asemenea scor nici nu mai are sens sa comentam….Suntem desculti rau de tot…

Sandu, Corleone, Lucescu, Becali, Borcea, COpos, uitati-va peste Dunare si luati aminte…luati o pauza de vreo 20 de ani din fotbalul romanesc daca mai vreti sa avem sanse….

Pe TVR HD am avut ocazia sa vad pana la capat bucuria Sarbilor…Au ramas pe stadion si la 20 min dupa finalul meciului si au cantat. Felicitari lor….

3 Responses to “Felicitari Echipei de Fotbal a Romaniei”


  1. 1 alinpatroi 10/10/2009 la 22:48

    Dupa acest meci am intrat intr-o melancolie adanca. Altfel nu-mi pot explica cum m-am pus pe ascultat blues-uri. Si daca tot am ramas cam intepenit, ii felicit pe sarbi pentru scoala de fotbal pe care o au.

    • 2 Bogdan 10/10/2009 la 22:54

      eu ma uit la dobitocii astia de la tembelizor si imi vine sa le sparg capetele cand spun „fotbalul reflecta starea societatii romanesti de acum”….Bre idiotilor, cand am mers la mondiale aveati impresia ca societatea romaneasca era mai breaza???? nu frate tot aia era…

      • 3 vala 11/10/2009 la 08:21

        la 2-0 am mers la culcare …
        nu pot fi mai suporter de atat …
        ne-au batut la atitudine … cu fotbalul oricum nu avem de mult legatura


Lasă un răspuns

