Londra -orasul in care iti doresti sa traiesti?


Nevasta-mea ma tot bate la cap sa ne mutam in Londra pentru ca nu mai suporta rromanica.
Este oare Londra,orasul in care iti doresti sa traiesti impreuna cu familia?

Pana acum 2 zile , de cate ori am fost acolo, am avut parte doar de zile insorite sau ploi care durau 10 15 min. Acum 2 zile am prins o zi ploioasa care in 5 minute mi-a stricat costumul cel nou. Mai mult, am inteles ca toata saptamana a fost asa.
Am vazut lumea stresata si trista mergand ca niste roboti. Am vazut atatea camere CCTV incat tot centrul londrei s-a transformat intr-un big brother.
Am vazut oameni care lucreaza pe acelasi etaj de 4 luni si care au schimbat zeci de e-mailuri intre ei dar niciodata nu s-au cunoscut 121.
A trebuit sa vin eu din rromania ca sa facilitez intalnirea respectiva si sa-i fac sa se intalneasca la o cafea.
Ieri, am crezut ca decolez din india si nu din Londra.

Asadar, eu unul nu-mi doresc sa traiesc in Londra.

Voi?

0 Responses to “Londra -orasul in care iti doresti sa traiesti?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

