Eficienta la Bugetarii Romani


Nu stiu ce mi-a venit mie dar m-am hotarat sa infiintez o asociatie non profit.
Ca sa fac asta am nevoie de un cazier fisal printre alte zeci de documente.
Asadar sunt chiar acum la administratia financiara de pe strada roma si imi vine sa ma dau cu capul de pereti cat de „eficient” lucreaza astia.
M-am dus ca tot omul la informatii. Noroc ca nu era coada.
Am intrebat frumos ce am nevoie pt un cazier si unde trb sa ma duc.
Mi s-a raspuns tot frumos: la camera 19 la etaj.
Am urcat un etaj si printre 10 de oameni care stateau pe la usi am ajuns la camera 19. Acolo surpriza. Pe usa scria mare. Taxa de 20 ron se plateste la parter la casa 7. Pai in gura masii nu putea baba aia de la informatii sa-mi spuna asta ? S-a uitat ea la mine si ce a zis. Da-l dracu ca e gras si are nevoie de miscare.
In fine. Ma duc la casa 7 si dau sa platesc. Cu nonsalanta o alta baba imi spune. „nu aici dati doar buletinul. Plata o faceti la casa 8”. Am inghitit in sec si am zis sa nu fac scandal pt ca nu era coada nici la 7 si nici la 8. Prin urmare este nevoie de 2 persoane ca sa-mi incaseze 20 ron. Culmea este ca acesre 2ghisee sunt singurele la care nu este coada. La restul … Buluc … Cine dracu le-o calcula astora eficienta nu stiu , dar eu am fost multumit ca am scapat fara cozi.
Dupa ce am platit, am urcat la etaj sa depun cererea. Acolo m-a intampinat o fatuca ( pe semne ca la astia e invers ca in banci -babele la ghiseu si tineretul in back office) care vorbea la telefon si fuma. Cu greu mi-a luat cererea si fara sa verifice nimic printre doua vorbe cu cel de la telefon, imi sopteste … „veniti in 20 min”.
Pai si daca peste 20 min e ceva gresit in cerere, ce fac ? Repar greseala si mai astept iar 20 min?
Sper sa nu.
In fine, o problema pe care puteam sa o rezolv doar cu 2 persoane(informatii si ghiseu) am rezolvat-o ( sper) cu 4. Halal eficienta.
Am iesit in curte si am scris postul asta. Acum, au trecut cele 20 min si ma duc sa vad surpriza? Placuta sau nu, nu mai conteaza.
O concluzie e sigura.
Pai daca ar iesi in strada in greva cei 750.000 bugetari, eu cred ca cei care raman prin birouri sunt suficienti sa ne rezolve problemele noastre mult mai rapid si mai cinstit. Asa ca in ziua in care incep bugetarii greva , eu propun sa mergem noi sa blocam usile si sa nu-i mai lasam sa revina la lucru. Sa ramana in strada ca nu ne deranjeaza.

UPDATE: am fost intampinat de aceeasi fatuca, care vorbea la acelasi telefon, probabil cu aceeasi persoana si in care in mod cert fuma o alta tigara. Printre alte 2 vorbe la telefon, mi-a soptit sa semnez ca am primit un exemplar. Gata am scapat. Cu 20 ron am platit azi 4 bugetari sa-mi dea un cacat de a4.

3 Responses to “Eficienta la Bugetarii Romani”


  1. 1 marcy 06/10/2009 la 13:09

    era un desen animat cu Asterix si Obelix…seamana cu ce ai descris tu ca ti s-a intamplat…Tare!

  2. 2 vala 06/10/2009 la 17:39

    pentru mine lucrurile sunt clare de mult …. mai trebuie angajati bugetari … multi …

  3. 3 Joshua 07/10/2009 la 07:53

    idee geniala sa nu le lasam inapoi beton .


Lasă un răspuns

