Impresii de calatorie!


Sambata am simtit nevoia sa ma deconectez un pic de la cotidian si mi-am lasat nevasta si copilul acasa si m-am dus la Sibiu sa joc un tenis. Nu de alta dar m-am saturat sa iau bataie de la toti prietenii din capitala, asa ca am zis sa incerc si provincia (fara succes insa) : )

Am plecat la 07.00 din Bucuresti si la ora 10.00 eram in Sibiu…Am jucat tenis de la 11.00 la 12.45, m-am suit in masina si la ora 16.00 eram acasa, la timp sa-mi petrec dupa- amiaza in familie…

Normal ca n-am mers regulamentar si ca am incalcat toate regulile de circulatie posibile, dar de…eram singur in masina si simteam nevoia de adrenalina. Vroiam sa merg mai repede decat gandurile mele pe care le doream sa ramana mult in urma…

Prima impresie…In conditiile in care am parcurs in 3 ore, 282 km din care numai 120 km sunt de autostrada,  oare in cat timp as fi ajuns la Sibiu daca traiam intr-o tara normala si am fi avut autostrazi pe intreaga distanta…

A doua impresie…Nu sunt genul de sofer care daca merge cu viteza se baga in curul masinii si fata si da faruri si claxoane…Din contra, merg linistit in spatele lui si cand pot sa depasesc, ma bag…totusi nu pot sa inteleg cum de sunt unii oameni atat de ingusti si de incapatanati. Merg cu viteza regulamentara (130km/h) pe autostrada, pe banda de langa axul drumului, te vad ca mergi cu viteza si continua sa mearga pe banda respectiva… Culme e ca daca ii depasesti pe partea dreapta, mai au tupeul sa-ti atrate si bordul semn ca ei merg cu viteza regulamentara… Fraticule, pai ce treaba ai tu cu mine daca vreau sa-mi risc permisul…stai in cacat pe prima banda ca e libera si lasa-ma sa trec, nu fa tu pe justitiabilul pe sosele…Eu daca merg cu 200km/h si vad pe cineva in retrovizoare ca merge mai tare ca mine, franez si ma bag pe prima banda…de ce sa-i stric eu placerea omului…Poate are o urgenta si se grabeste…

A treia impresie… Valea Oltului… Absolut splendid peisajul de toamna timpurie….Merita vazut, in ciuda drumului aglomerat si plin de tiruri…

A patra impresie…Politia e cu noi!!! Desi am incalcat absolut toate regulile de circulatie, pe tot drumul am intalnit doar 2 echipaje de politie (unul la dus si celalalt la intoarcere) …Culmea este ca acele echipaje stateau la „agatat” si nu asa cum ar fi trebuit sa se intample intr-o tara normala, sa faca tot posibilul sa previna indisciplinati in trafic asa ca mine…Primul echipaj, statea dupa o portiune dreapta de drum de 3 km,  din afara localitatii , pe care culmea era indicator de depasire interzisa….Asta in conditiile in care cu 2 km inainte era o portiune de curbe la stanga si la dreapta cu vizibilitate 30 m, in care depasirea era permisa…Al doilea echipaj era pe autostrada, dar era prea ocupat cu alti ghinionisti sa se mai deranjeze si cu mine….

A cincea impresie… Am imbatranit… Cu ocazia acestui drum, am trecut pe langa plaiurile natale. Brusc, am rememorat momentele in care furam Dacia 1300 de la tata si plecam cu alti prieteni in Calimanesti la disco,  la prospaturi venite in concediu acolo…Imi aduc aminte, ca acum, cum ma intorceam baut acasa, circuland cu viteza, fie vara, fie iarna…Doamne cat de inconstient eram!!!…Si la fel erau si aia care acceptau sa se suie cu mine in masina…In momentul acela, m-a fulgerat un gand…Oare cum as reactiona eu daca as afla ca fiu-meu o sa faca la fel?…Oare cum as putea eu sa-i explic ca nu e bine sa procedeze asa? Ca nu pot sa-l mint si sa-i spun ca tata nu a facut niciodata asa… Auoleu….ce am imbatranit…Acum 3 ani nici nu-mi puneam astfel de probleme…

In concluzie, iesirea asta in decor a fost benefica si relaxanta… Am auzit „murmur” pe fundal cand m-am intors acasa, dar nu l-am bagat in seama…

Cu o intrebare am ramas totusi…cand vom avea si noi autostrazi ???

0 Responses to “Impresii de calatorie!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

