Bicicletele lui Chiliman


Azi m-am dus sa ma plimb si eu cu fiu-meu prin parc… stiind ca in Kiselef se pot inchiria biciclete si fiind foarte interesat de idee, am ales respectivul parc pentru plimbare….

La ora la care am ajuns in parc era in plina desfasurare si „Crosul Petrom” si lume era buluc…

Cand am ajuns la centrul de inchiriere, surpriza….Era pus un anunt mare ca nu se inchiriaza biciclete.

Motivul….nu o sa va vina sa credeti….nu mai aveau hartie pentru contracte….halal organizare….

Traim in Romania si suntem descultii europei.

1 Response to “Bicicletele lui Chiliman”


  1. 1 vala 27/09/2009 la 15:38

    toate initiativele de genul asta sunt doar exercitii de imagine … nu sunt si nu vor fi concepute ca sa functioneze …


Lasă un răspuns

