Greva bugetarilor!!!


Ghici ghicitoarea mea…cine sunt mai multi in tara si nu au alta treaba de facut decat sa-ti puna piedici in orice demers pe care vrei sa-l faci?

Indiciu ajutator: plimba hartiile de la un birou la altul, trebuiau sa fie cu vreo 20.000 mai putini si in 10 zile trebuie sa plece in concediu de 10 zile fara plata.

Da..ai ghicit…sunt bugetarii, aia pentru care se fac retineri din salariile noastre…

Ce s-au gandit ei acum?…daca tot trebuie sa-si ia 10 zile de concediu fara plata, atunci trebuie sa profite de ele…si au pus de o greva generala …rezervati-va data de 5 octombrie… sunt multi si clar ca se va bloca centrul Bucurestiului….

Oare voi apuca si eu ziua aia in care voi putea sa platesc taxele si impozitele prin transfer bancar (fara sa fiu nevoit sa ma deplasez la ei pentru a obtine parola) sau sa scot un fiscal fara sa fiu nevoit sa-mi iau o jumatate de zi libera ca sa ma aplec la ghisee. Oare, o sa am curajul sa-mi dau copilul la o scoala de stat fara sa traiesc cu frica ca daca nu-l dau la meditatii nu va fi invatat nimic?

Oare o sa traiesc ziua in care, politia se va ocupa de crime si de infractori si nu de lupte interne ?

Oare o sa traiesc ziua cand ma duc la doctor si voi fi bagat in seama fara sa fiu nevoit sa dau atentii?

Oare o sa traiesc ziua cand judecatorilor le va fi rusine sa faca greva si se vor ocupa de dreptate?

Oare o sa traiesc ziua cand vom avea autostrazi de la mare pana la Arad?

Nu cred … pentru ca suntem si vom ramane Descultii Europei.

2 Responses to “Greva bugetarilor!!!”


  1. 1 marcy 24/09/2009 la 10:12

    Care e treaba cu Descultii??? ce e rau sa fii descult? Cesaria Evora canta desculta…e foarte tare cand o face…si-a creat o imagine din asta…e considerata o mare doamna a muzicii. Nu e rau sa fii descult si nu vad nicio conotatie negativa…inafara de conexiunea cu fotbalul…unde niste smecheri care se imbraca numai de la Versace si D&G si alte brand-uri atat de celebre incat nu le stiu…au hotarat ca a fi descult inseamna ceva nasol…scrii prea bine…incerca sa schimbi chestia asta…e pacat…zau!

    • 2 Bogdan 24/09/2009 la 11:08

      @marcy – multumesc pentru aprecieri si pentru sfaturi. Recunosc ca daca privim la modul singular cuvantul „decult” acesta nu trebuie sa aiba o conotatie negativa…si eu cand sunt decult si umblu prin casa sau pe iarba, am o senzatie de confort , relaxare, mangaiere …cu alte cuvinte placuta….
      Totusi, blogul meu se numeste „Descultii Europei” si are o conotatie negativa pentru ca ceea ce vreau eu sa scot in evidenta, este faptul ca in timp ce restul statelor din UE umbla „incaltate” (cu autostrazi, infrastructura, servicii de buna calitate) noi am ales sa mergem „descult”.


Lasă un răspuns

