Contul de Facebook


Ieri am primit de la una din colege un mail referitor la circulatia informatiilor existente pe Facebook, mail care m-a pus pe ganduri…

De felul meu nu sunt „paranoia”, dar mailul ala m-a facut sa ma intreb cum dracu de am fost atat de prost si nu mi-a trecut si mie prin cap ca daca public online tot felul de poze si informatii personale sunt expus la tot felul de pericole.

Cel mai grav mi s-a parut faptul ca intr-un interviu, un hot spunea ca daca inainte de Facebook ii trebuiau cateva zile/saptamani de documentare, acum afla toate informatiile in cateva ore. Mai mult, prin accesarea contului de Facebook, el poate sa determine cand si cine se mai afla acasa si momentul in care el doreste sa sparga casa (stiti expresiile de genul ” inca 2 zile si plec in concediu in Croatia” pe care adesea le gasiti in status update la prieteni.)  

Mailul mai continea si alte informatii utile pe care le gasiti aici.

Un lucru e cert!!!

Ieri am stat pana la ora 2 noaptea si am facut curat prin contul de pe Facebook in special prin poze si in lista de prieteni, lasandu-i doar pe cei pe care ii cunosc cu adevarat si am sters pozele cu fiu-meu.

Sunt oare prea dus cu capul, de am reactionat asa?

1 Response to “Contul de Facebook”


  1. 1 Aricipogonici 17/09/2009 la 01:42

    Vezi si recentul discurs de deschidere a anului scolar al presedintelui american in care atentiona tinerii sa cantareasca foarte atent ce pun pe Facebook pt. ca orice se poate intoarce impotriva lor mai tarziu.
    Nu gasesc linkul, nici nu am timp sa caut ca trebuie sa fac backup la hi5, Facebook, etc. cu toate pitipoancele de 14 ani in costumatie sumara. Cine stie care dintre ele ajunge candva urmatoarea Udrea si atunci sa o am la mana inainte sa-si deroleze tampeniile ca si actuala.


Lasă un răspuns

