Sfaturi pentru condus in Romania


De cate ori plec la drum lung, imi calculez calatoria astfel incat si la plecare si la intoarcere sa conduc noaptea prin Romania.

Va intrebati de ce? Simplu, pentru ca dupa ora 1 poti sa conduci si tu linistit in tara, fara sa traiesti cu sentimentul ca ai fi putut face alte lucruri importante pentru viata ta in timpul pe care il pierzi conducand pe drumuri cu doua benzi in spatele unor camioane/tiruri.

Exemplu. In aceeasi zi, dar la ore diferite, au plecat trei masini din Bucuresti spre Portile de fier.  Primii doi au plecat la ora 16.00 si au ajuns la destinatie la ora 21.30. (5.30 h)

Eu am plecat la ora 2 noaptea si am ajuns la destinatie la ora 06.00 (4 h) Deci as putea spune ca am salvat 1 ora din viata mea. La un calcul atent realizezi ca de fapt lucrurile nu stau asa simplu si ca de fapt condusul noaptea este mult mai stresant si noptile nedormite iti fac mai mult rau decat bine….Totusi, eu prefer sa conduc noaptea prin Romania.

Drumul prin Craiova si Drobeta, de altfel foarte bun, este foarte aglomerat in timpul zilei si plin de tir-uri deci trebuie evitat sa sofezi in astfel de momente.

Bine….ca sa nu mai mentionez ca in timp ce in Romania am parcurs pe drumuri nationale 350  km in 4 h, in Croatia am parcurs pe autostrazi 550 km in 4 ore.

sunt curios daca se poate face o statistica, cati ani din viata pierdem noi romanii sofand pe drumurile patriei, in comparatie cu altii mai dezvoltati care parcurg acelasi numar de km dar intr-un timp mult mai redus.  

de ce dracu trebuie sa fim noi descultii europei?

0 Responses to “Sfaturi pentru condus in Romania”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

