Canapeaua de la Kika


Astazi trebuia sa sarbatorim dotarea noii case cu ultima piesa din mobilier, respectiv canapeaua de la Kika…

Asteptarea era cu atat mai mare ca cat trebuia sa ne mutam in noua casa din septembrie 2008, dar din diverse motive (constructori, furnizori, bani) ne-am mutat in iulie 2009.

In fine, dupa 5 saptamani de asteptare am fost anuntat ca astazi urma sa fie livrata canapeaua mult dorita.

Si a fost livrata!!!….dar nu uitati!!!….suntem in Romania!!!….mi-au venit doi baieti, au descarcat repede 3 corpuri bine impachetate, ne-au pus sa semnam ca am primit marfa si au disparut rapid…..

Constiincios, m-am apucat de despachetat si montat canapeaua… Si…Surpriza!!!

Canapeaua era mai mica decat cea din expozitie….Am chemat repede nevasta pentru confirmare…

Raspunsul: Lipsea un corp din canapea…

Ce au zis ei: astia sunt prea burghezi de si-au luat 4 corpuri de canapea….le livram 3 chiar daca au platit 4.

In fine, dupa cateva telefoane, parlamentari si ridicat tonul, mi s-a confirmat ca a fost o eroare si ca cel de-al patrulea corp de canapea urmeaza sa fie livrat pana la 21.oo.

Oamenii au fost, parolisti!!!….Chiar au livrat-o pana la 21.00, dar faptul era consumat…

Ce sa-i facem, firma multinationala dar angajati romani!!!

0 Responses to “Canapeaua de la Kika”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

