A doua comparatie: Autostrazi


In timpul excursiei catre insula Murter din Croatia am avut o harta de 200 pagini foarte detaliata dar editata in anul 2002 si un GPS cu harta actualizata in 2009. Avantajul acelei harti detaliate era ca ea continea toate autostrazile (chiar si pe cele in constructie/sau in proiect.)

Stiam de autostrada dintre Belgrad si Zagreb, prin urmare nu a fost asa o mare surpriza pt mine.

Surpriza a fost insa ca am constatat ca intre Zagreb si Split s-a construit o autostrada care nu imi aparea nici in faza de proiect pe harta mea.

Ulterior am aflat de la un localnic ca respectiva autostrada de aprox 300 Km a fost construita in aprox 3-4 ani. Si sa nu ma intelegeti gresit: autostrada are multe tunele, urmareste malul Mediteranei si prin urmare are f multe poduri. Deci o astfel de autostrada trebuie sa fie ceva greu de facut.

Autostrada a fost facuta de aceeasi firma care la noi se chinuie de 5 ani sa faca autostrada transilvaniei si pana acum au reusit sa faca doar 16 km.

Oare la ei cum s-a putut si la noi nu???

Lasă un răspuns

